TANKAR OCH ORD

När du är i nöd...

TORSDAG 24.09.2020
- Vid sin session på torsdag godkände regeringen, som föreslagits av coronavirviruskabinettet, en nästan fullständig lockout i landet från fredag ​​och fortsätter till slutet av Simchat Torah-semestern.

Enligt riktlinjerna från KVirus Cabinet kommer arbetsmarknaden att minskas avsevärt, med undantag för viktiga åtgärder.

Bönemöten och demonstrationer är endast tillåtna i inneslutningar för upp till 20 personer upp till ett avstånd av en km hemifrån.

Bönceremonier är tillåtna under Yom Kippur med förbehåll för begränsningar. Vidare beslutade det internationella kabinettet att se över situationen mitt i låsarna och specificera hur man ska agera efter Simchat Torah-festtiden.

Internationella kabinets förslag kommer att diskuteras vid styrelsemötet på torsdagen. Premiärministern, ekonomiministeriet, Nationella säkerhetsrådet och andra relevanta parter beslutar gemensamt om riktlinjerna för den offentliga sektorn.

Regeringssessionen beslutade också om möjligheten att förklara undantagstillstånd på grund av en internationell pandemi, vilket begränsade organisationen av demonstrationer till specifika avstånd från varje hem.-

nu på måndag är Jom Kippur-Försoningsdagen då Gud kallar oss alla till en helhjärtad omvändelse till Honom . Gud väntar att vi och Israel kommer till  djup syndanöd och ropar från Honom nåd!!!

 

5 Mos 4:30 När du är i nöd och allt detta händer dig i kommande dagar ska du vända om till Herren din Gud och lyda hans röst,

 

Skriv en kommentar: (Klicka här)

123minsida.se
Bokstäver kvar: 160
OK Skickar...
Se alla kommentarer

| Svar

Senaste kommentarer

15.08 | 07:09
Mitt fotoalbum har mottagit 3
05.03 | 11:35
jag har kallat Besalel, har mottagit 1
12.02 | 05:31
ENSAM har mottagit 2
27.08 | 11:42
JAMES BOND har mottagit 14
Du gillar den här sidan